Sunday, January 23, 2011

adakah aku berjaya menyentuh hati dia?

Siapakah dia tuh? huhu , well sape bace post2 aku yg sebelum ni paham2 la sape kan? hehe

well after the fight we had before this, kitorg cm x contact sgt la... but then bile aku buat lagu khas utk beliau .. die start contact aku balek, and siap mntak tlg buatkan blog utk die,

yg aku suke nye bile die bace comment kt video aku tu.... die siap jeles lg ngn sorg manusia ni sbb dlm komen die ade terselit  "I Love U" ..... well aku explain la kt die yg  that manusia is "shemale" .....   and klu die ckp cmtu kt aku pon ape sgt laa effect yg aku dpt kan? aku akn jatuh hati ke ngn komen tu? HAHA dah  tentu TIDAK  wehhh! urghhh....  hehe wel  dr sikap jeles die kt situ pon da nmpk die cm syg kt aku..... kot...... maybe la.... jeles bkn main kot haha...  well jeles tande sayang tol tak? :) :*

so x perlu la die jeles sgt la kan when i told her about that person......mse tuh aku tgh on the fon ngn die.... well ktorg cm start mesra balek la ... awww seriously i love hearing her manja voicee ngeee!! korg nak geli ke na muntah ke bace statement aku ni lantak kau lah..! haha janji aku suke <3

 then there's one part aku cm serious talk la ngn die ..... aku tanye la  "so skrang ni kite cmne?" ...

then  answer she gave  " kite cm sblom ni la "... but slow2 la sbb yeahhh aku nk kne bljr memahami die , and die pon nk blaja memahami ttg aku .... so aku pon agree je la kan hummm

actly ktorg da knal lame da tp still... aku kne go with the flow la kan...... and now aku cm..... nthla

layan je la kan.... huuu ..... dah aku x taw na ckp ape dah... urmmmm...... hopefully one day nanti,  hati kami akn bercantum semula.....  *cehhhhhh .... so korg tlg doa2 utk aku ek.... coz I luv this girl so much <3

1 comment:

Unknown said...

ahahahah well that's me :) derr...uwhhh women shouldn't jloZ lorhh....apa yg u ckp tuy mmg betul....