Friday, January 14, 2011

HOSPITAL!

salam sejahtera semua....... *wahh tibe2 je :P

for the past few days, aku duk teman ibu ku yg tersyg di wad hospital DEMC shah alam..... Well mak aku actly sblum ni die pernah kne operate lutut nye sbb ade problem pe ntah *hehe aku sndiri x taw na explain tp agak serious la*


mase mak aku operate tu da lame da, its about months and months agoo, now die msok hospital balek sbb lutut die tu kne inject ngn ubat cm ubat penahan la.....

tu je sbb die msok hospital.... tp bnde ni aku still pandang serious la... sbb mse aku kt hospital ni mak ade cite kat aku..... one day KEMUNGKINAN BESAR mak kene buat knee replacement operation ...  operation tu akan ganti kan lutut mak ngn tulang besi! ... and at that time sebulan mak kne duk kt rumah dengan kne ade sorg penjaga die.... so just bygkan la mane tahu  hari tu nanti mak aku x dpt jalan sape pulak na tgk2 kan die tu kan? sape na masak utk die? sape na tolong buatkan air utk die? sape na tolong mandikan die? sape na tolong kemaskan rumah?  hurm, na harap kan abg2 aku sume da keje.... abah pon keje..... semua balek petang kadang2 malam... abang ade 3.... sorg duk kt umah ni.... lg 2 org duk umah sewa......... so aku je la yg boleh diharapkan since aku x keje..

so, mak.... mak jangan risau ye.... saya berdoa agar mak akan sentiasa berada dlm keadaan sihat dan sejahtera.... jgn risaw mak, KALAU satu hari nanti mak x dapat jalan.... x pe saya sanggup tlg jage mak walaupun smpai terpaksa mmbuat keputusan utk berhenti belajar ....... saya dah ade plan DEMI MAK!....  ... masa zaman saya kecik2 dulu  mak da jage saya susah payah smpai x tido siang malam..... insyallah lpas ni saya akan jaga mak dengan ape jua keadaan  skalipun...... i luv u mak! <3 ;)

1 comment:

Unknown said...

she`ll be better... :)