Sunday, February 6, 2011

TONSIL!!!!!!!



todays topic ........ TONSIL!

baru2 ni abg aku yg ke-3 baru saja masuk hospital disebabkan TONSIL ditekak beliau .....

klu diikutkan sumber2 yg sebenar...... TONSIL ni berpunca dari jangkitan kuman dan bacteria .....

and not to forget, abg aku ni kuat smoke gak........ doctor pon ckp smoking pon can cause the TONSIL get even more worser....

 and now, since abg aku da balek discharged dari hospital tu, everyday dia selalu mengerang KESAKITAN!!! disebabkan TONSIL tersebut......

Ya allah, kite klu kne ulser pon da merengek apetah lag TONSIL btol x? da la bnde tu ia bernanah kt area anak tekak! tu yg MENYAKITKAN wehhhh =.=

now aku cm da kene belajar slowly stop smoking hehe.... yelah aku pk2 gak mase depan aku, x sanggup la na hadapi TONSIL tuh.... nak makan pon saket, telan air pon saket,..... MASYALLAH........ takot wehhh

skg ni aku da stat isap balek ubat nikotin utk stop smoke tu HAHA.... seb baek aku x buang lg ubat tuh.... so no worries.... aku akan cuba sedaya upaya utk stop SMOKING ...... korg tlg doa utk aku ok? ..... doa la skali utk abg aku supaya die nye tekak tu kembali seperti biasa... bole makan and minum cm biasa... no more pain hehe

so to SMOKERS out there.... pls STOP SMOKING :)

1 comment:

Unknown said...

siyesly beb! mmg agak memotivasikan diri ku huhuhuhu thxs for ur inform yer man...