Monday, July 18, 2011

Critical and Creative thinking !



ape yg aku tulis kat atas tuu ^^  ... actly that is one of the sbjk yg aku amek sem ni .... so asignment yg terkini dia bagi , lect tu die nak ktorg cari bahan2 recycle material then turn it to something NEW AND CREATIVE!

this might sound like keje skolah punye assignment ,... yes i agree . Tp skg bukan zaman skola rendah/menengah dah ... lect aku nak ktorg wt bnde yg betul2 creative la!... aishh ntah laa aku x taw na guna bahan apa .... u guys any idea? da la sbjk ni kene banyak memikir! ... kene banyak perahkan idea2 dr otak .... kalau tak mmg x creative la drr .. pfffttt

1 comment:

bella hamzah said...

awak ambil subjek ape?sy yang amik kos bisnes management pon kene amik kos ni tapi best .. xde final exam and buat benda2 yang creative yang menguji minda :)haritu last projek buat rumah guna lidi,tulisan terbalik and spontaneous presentation?as8men ape yang susah saya tolong :)