Monday, July 11, 2011

Morning Uolssss

Selamat pagi semua, jam telah menunjukkan bhwa rite now suda pukul 6.31 pagi ......  kpd stdnt KLMU mcm aku ni, sepatutnye la pkul 6 tu da kua dr rumah, da otw ke KTM Shah Alam ..... kalau kelas aku pkul 8 la kan ...

biasenye mmbe2 pon kate cm "perghh awl gile ko kne grak" , ade yg kate "mmg x ckop tdo la kan" , ade jugak yg ckp "haihhh kalau aku better duk hostel la, sbb area KL kan" ....

well aku since da daftar msok kolej ni lagi aku nak duk hostel , biar jauh sket ngn family, tapi parents aku cm x nk bagi aku duk hostel, sbb cost perblanjaan harian lagi kan, mgkn akn bertambah kalau aku duk hostel .. kalau aku duk umah x de la mahal mana perbelanjaan ....

cume yela, yg duk shah alam ni kene bangon awal pagi la...... tp walaupun aku cm x suke duk kt umah , ulang alek Shah Alam - KL ..... tapi ade jugak hikmah disebalik kisah ni hehee.... seperti?  alhamdulillah aku bole train diri utk bangun seawal 5pagi, sambil tu sempat juga menunaikan Solat Subuh ..... haaa itulah hikmah yg btol2 bermakna laa bg aku ..... sbb biase nye mmg susah gk la aku na bangun pagi2 ni kan.... bab kate orang mmg "liat" lah HAHA

so u guys, wether u duduk kt hostel or duduk kt umah ulang alek , make sure perkara wajib tu korg x tinggal ok?

akuu harap segala perancangan korang utk berjalan ni berjalan lancar okay .... :)

No comments: