Sunday, July 24, 2011

Mari Berdansa Aidilfitri

hey semua! ....  hari selasa 19julai haritu kan aku pergi astro kan? .... well actually aku g rancangan Mari Berdansa Aidilfitri ....

well, sepatutnya aku kena update sehari lepass tu kan..... well x kan aku na update tanpa gambar2 rite? hehe so nahhh korang tgk laa gmbr2 time aku kt sane  ... enjoy! :D

                                                                   aku ngn zul
                                                    ika , inn, kikie, aku , zul


                                                                    my classmate
                                                          semua ni student journalism.... senior and junior okeyh!
                                                  untung la dpt bergambar ngn lisa kan! haha
                                                         dgn inn lagi... haha kawan okey

                                                                     da balekk ngantok =.=

No comments: