Thursday, August 4, 2011

after berbuka pd hari yg ke-tiga

semalam aku kan de cite yg aku nak berbuka ngn mmber2 journalist aku en? haha yeah , smalam kitorg g berbuka kt kedai Kak Mah yg located di Kg. Bharu .... betul2 depan UniKL weh ...

nak tgk ktorg melantak ape? ha tgk ni

                                                        tu diaaa!

mmg kenyang la smalam after berbuka, then sampai tergelak2 cam orang giler, plus buat lawak bodoh lagi kan haha.... yg join smalam aku, meor, zul, yan, shaufi, awek die, ika panjang , yan dan inn .... kesian inn semalam elok2 da syok na berbuka sekali makan2 je awal2 da sakit perot ... allololoollolo hehe

after berbuka plak ktorg ke mana? g terawih ke? puihhh!

actually ktorg aftr da berbuka tu x sal2 si ika panjang ajak jejalan g men bowling kt Times Square ... dah time tu pon sume org siap ckp kalau balek teros pon buat ape kan? haha paham2 je la perangai masing2 pffftttt :P

                                      so there it is!..  time tu  la first time la aku maen bowling!

sumpah bola die berat na mampos...... aku just maen utk inn je time saat2 akhir ..... dpt men dua game je...... tapi skali je yg aku dpt baling kene gak dekat pin tu haihhhhh first timer la katekannn :P ...

it was enjoyable night laa time tu .... time2 bfday aku lak plan ni terjadi ...... da la time puasa plak! ... ishhh kwn2 diluar sane jgn ikot perangai kami yeee.... post ini bukan utk mengajar korg utk bermain bowling after berbuka ok? Im just story with u guys on what happen yesterday ...

so ape2 pon , mood dan perasaan semalam bercampur, ade rase happy, excited, terkejut, sedih kejap .... and last skali PENAT YANG TERAMAT! ....

No comments: