Monday, August 29, 2011

Hari Lebaran bakal tiba , Bulan yg Mulia bakal dirindu




Assalamualaikum dan salam sejahtera buat para pembaca dan bloggers sekalian,

Hari ini hari yg terakhir kita bakal meninggalkan Bulan yg penuh bermakna ini .

So adakah anda berjaya puasa penuh setakat ini? jika ada yg berjaya, TAHNIAH aku ucapkan! jika ada yg memonteng atau tidak berjaya melepasi ujian ini maka jangan lupa untuk ganti balik baki2 yg ditinggal okey!


Since esok dah Raya,
Kepada Rakan Journalist aku, begitu juga pada kawan2 aku yg laen .... samada yg dah bertahun2 dah kenal, kenalan baru kt kolej, member2 tak kesah senior or junior kat kolej ,  member2 since intake MARCH 2010, para saudara -saudari seislam, sepupu-sepapat, para rangkuti sekalian ,  para pembaca dan bloggers2 juga .... if aku ade wt salah silap ngn korg, jika ada terkasar bahasa, jika ada telepas tutur bahasa yg kureng asam , and also jika aku ada buat korang terasa hati aku mintak maaf sgt-sgt okayyy .. Dgn ini aku ingin mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kuku kaki kot-kot ade wat salah silap yang tak disedari ..... aku cuma manusia biasa yg tak boleh lari dari salah silap  dan dosa ..... kalau ada hutang apa2 mintak tlg halalkan okay....  so kosong-kosong laa yeahhh? hehe .... kalau nak dtg beraya Helo-Helo je !



Selamat Hari Raya, Maaf zahir dan Batin 

suro bapak korang drive safely to kampong okay? haha semoga kita berjumpa lagi!



Toodles!


No comments: