Monday, August 29, 2011

Seimbas kembali

 Sudah sekian lama juga aku tidak update , so aku akan ringkas sket cite2 yg patot aku update before this.. as you all know *or maybe not* sebelum ni aku tgh Final Exam...... dan sekarang aku sudah bebas dari segala Ujian dari pihak Kolej ku yg tersayang heheee :D  *buat masa ni laaa sbb skg kan aku tgh cuti semester HAHA*

after aku habes melepasi keTiga-Tiga paper exam ...... pada petang 25/8 aku dan rakan Journalist  iaitu Meor, Zul, Inn, Ika plan nak berbuka sama2 buat kali yg terakhir ....  kitorg biasanya time2 da abes paper Final, ktorg akan luangkan masa wt kali terakhir ..... ade lg mmbe2 yg x join time tu tp nak wt camne masing2 ade hal sendiri ..... so blablablablaaaa

Ktorg first pegi ke Sungei Wang sbb aku nak shopping kt satu kedai ni.... sbb t-shirt and seluar, kemeja sana Sumpah semart gilahh!   HAHA, so aku da beli 4 t-shirt n satu seluar jeans  ..... total berapa? ce korang test beli kat sane and tgk laa berapa price nye heheheh ....... ohh wait! nak tau kedai ape?  lihat gambar bawah !


haaa tu dia, confirm ade member korang tahu kedai tu kat mane.... so aku rekemen g kt sana okay! 

sian mmbe2 aku yg follow time tu, duk tunggu aku cari baju nye pasal ... dorg punya lame berdiri kt lua kedai , sampai meor and zul lepak skali dlm fitting room , ika and inn pula terus g KFC cari tmpt kosong .....

So after dah beli ape yg aku nak ... ktorg tros g KFC na berbuka kt sana terus .... aku paling suka time part yg kite duk beratur lame2 and then kitorg plak duk cakap kuat2 huha2 bagai, meor plak men cuit2 zul ngn aku pfftttt! ..... its like seolah2 kitorg tgh berator nak daftar sbjk kt admin kolej .... yelaahhhh paham2 jelah bila aku n mmber2 da satu tempat kalau da bosan tggu lama mmg ktorg jadi abg kawasan sementara kt situ ! HAHA

so time tgh brato tuh awal2 cakap nak order asing2, x psl2 zul plan cm nak order ayam bucket untuk semua, so tong-tong laa jwb nyee .... 18 ketul bhai! fuhhhh nak tgk bucket nye?? haaa





nampak cm kecik dlm gambar, but in reality ayam die Big-big! okay! and crispy tooo urghhh slurrppp! sampaikan aku order air bekas besar ..... seriously makan sedap2 kalau air x cukup mmg x syok! huhu


so itulah pengakhiran cerita nya,  we end our semester by having iftar together <3

















1 comment:

pudenz said...

salam singgah...slamat menyambut hari raye aidilfitri bro..