Wednesday, August 3, 2011

The day I become 20!



hello guys, guess what? today is my birthday! yeay me! haha .... bfday di bulan yang mulia ni agak mencabar dan mmberi kesabaran yg tinggi jugak la kan .... hehehehee

 1st of all, i'd like to say thanks my parents because they take good care of me since I was little till today, alhamdulillah i really appreciate what u guys have done for me  .... mak abah, saya syg anda berdua :')
 tanpa kamu berdua, kaki saya ni x kan berjalan lenggang kangkong kt atas bumi ni haaa ... segala salah silap yg saya lakukan saya nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki ... yess I maybe a spoil child that u guys had, and also a stubborn one ...... but overall, thanks again, coz u guys are the best parents ... saya x nk mintak apa2 dari mak abah , saya cume nak kasih sayang yg abadi saje utk keluarga kita okeh? love u guys

and to all my frens in KLMU and facebookers! .... thx coz bg wishh kt wall fb .... thx sgt2 .... syg korang juga lah! .... 

after this i'll be breaking the fast (berbuka) with my journalist frens .... rase nye x de nye na celebrate sgt time tu kann hehe....

great day u guys, and have a blast!